Home staging – co to takiego?


Kiedy masz zamiar kupić dom, zrobisz niemal wszystko, żeby zapłacić za niego jak najmniej. To logiczne, że zupełnie odwrotny jest cel sprzedającego – ma zamiar zarobić na sprzedaży nieruchomości możliwie jak najwięcej.
Właśnie z myślą o jak najkorzystniejszej sprzedaży na zagranicznych od dziesięcioleci funkcjonuje branża określana mianem „home staging”. Być może niedługo pojawi się również u nas.
Ten angielski termin oznacza nic innego, jak tylko w pełni profesjonalne, zawodowe przygotowywanie nieruchomości do sprzedaży. Osoba, która się tym zajmuje, ma sprawić, że oferta sprzedaży zainteresuje jak najliczniejszą grupę osób.
Jak łatwo się domyślić, im więcej ludzi odwiedzi sprzedawany dom i się nim zachwyci, tym większe są szanse, że zostanie sprzedany po możliwie jak najwyższej cenie. Zadaniem zawodowego home stagera jest sprawienie, że wchodząc do wybranego budynku bez trudu wyobrazisz sobie, że mógłbyś w nim zamieszkać.
W dużej mierze polega więc na usuwaniu osobistych akcentów, aby oglądający dom nie czuli się jak intruzi. Do jego obowiązków należy także ogólnie pojmowana dbałość o wnętrze, w taki sposób, aby prezentowało się możliwie jak najkorzystniej.
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?
Kategorie artykułów
Polecane artykuły

Wpływ normy EN ISO 13920 na jakość i bezpieczeństwo zbiorników do AdBlue
Norma EN ISO 13920 odgrywa istotną rolę w zapewnieniu wysokiej jakości i bezpieczeństwa zbiorników do AdBlue. Wprowadza wymagania dotyczące materiałów, konstrukcji oraz metod wytwarzania, co przekłada się na trwałość i niezawodność produktów. Jest to szczególnie ważne w kontekście magazynowania subs

W jaki sposób drukowanie wzorów graficznych zmienia ofertę producentów dzianin?
Drukowanie wzorów graficznych w dziedzinie produkcji dzianin to temat, który zyskuje na znaczeniu. Innowacje technologiczne mają istotny wpływ na ofertę producentów, umożliwiając tworzenie unikalnych produktów. Rosnące oczekiwania klientów oraz zmieniające się trendy w modzie sprawiają, że drukowani